افزایش آگهی های فروش آپارتمان در تهران

آرش توکلی
1397/11/28
164
زمان مطالعه: 3 دقیقه
افزایش آگهی های فروش آپارتمان در تهران

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 1397 برخی از صاحبان ملک و املاک شرایط ویژه و قیمت های منصفانه ای را برای فروش واحدهای مسکونی خود به متقاضیان ارائه داده اند.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 1397 برخی از صاحبان ملک و املاک شرایط ویژه و قیمت های منصفانه ای را برای فروش واحدهای مسکونی خود به متقاضیان ارائه داده اند. اما مردم به دلیل افزایش قیمت نجومی مسکن و کاهش قدرت خرید تمایل چندانی به خرید خانه های بالای 70 متر ندارند و بازار خرید و فروش آپارتمان های متراژ پایین بسیار رونق یافته است.
تعداد فایل های واحدهای متراژ پایین ثبت شده در دفاتر مشاورین املاک با میزان تقاضای مردم تناسب ندارد، به همین دلیل افزایش قیمت خرید هر متر مربع از این آپارتمان ها با رشد مضاعفی همراه شده و سوداگری و دلال بازی در بخش فروش آپارتمان های متراژ پایین افزایش داشته است.
به گزارش سرویس خبری متراژ، بازار ملک و املاک در چند هفته نزدیک به نوروز 98 مقداری رونق یافته، ولی خریداران و فروشندگان با احتیاط در این بازار مشغول فعالیت شده اند. با اعلام مشاورین املاک قیمت گذاری نجومی و دلخواه که در چند ماه گذشته توسط فروشندگان به متقاضیان اعلام می شد در هفته گذشته تعدیل شد و صاحب خانه ها نرخ های منطقی و منصفانه تری را برای معامله ملک خود پیشنهاد دادند.
بر اساس آمار رسمی منتشر شده سرعت رشد ماهیانه قیمت مسکن بسیار کاهش یافته و حجم فایل های فروش آپارتمان نیز در دفاتر املاک با رشد قابل توجهی همراه بوده است. آپارتمان هایی که به نرخ منطقی پیشنهاد می شوند به سرعت به فروش می روند و فروشندگان نیز از خواسته های غیر منطقی خود برای فروش املاک خود صرف نظر نموده اند. هرچند که برخی از دلالان و انبوه سازان با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی جامعه حاضر به فروش واحدهای مسکونی خود با قیمت منطقی نیستند و امیدوارند با گرانی مجدد در بخش مسکن سود بیشتری از سرمایه خود در این بخش بدست آورند.
منبع: ایسنا
 

دیدگاه شما

دیدگاه شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.