ترس از کرونا باعث شد قدر سرویس‌های آنلاین را بدانیم

رکسانا معمر
1398/12/04
600
زمان مطالعه: 4 دقیقه
ترس از کرونا باعث شد قدر سرویس‌های آنلاین را بدانیم

اگر نیاز است تا برای حفظ سلامتی خود و دیگران از تردد در فضاهای عمومی خودداری کنیم، چگونه به امورات خود رسیدگی کنیم؟ اینجاست که نقش سرویس‎‌های آنلاین پررنگ‌تر می‌شود.

از چهارشنبه که انتقال ویروس کرونا به ایران قطعی شد، سایه‌ی ترس بر سر تمام مردم به‌خصوص پایتخت‌نشینان افتاد. به دنبال اخبار و اطلاع‌رسانی‌ها درباره‌ی نحوه‌ی انتقال و واگیر این بیماری، تمام کانال‌‌های خبری پر از اخبار و هشدارها پیرامون روش‌های پیش‌گیرانه شدند. عدم حضور در فضاهای عمومی، خودداری از انجام کارهای اداری به صورت حضوری و موارد مشابه دیگر؛ از جمله راهکارهای توصیه شده در این‌باره هستند. در این شرایط اگر برای حفظ سلامتی خود و دیگران نیاز است تا از تردد در فضاهای عمومی خودداری کنیم، چگونه به امورات خود برسیم؟ اینجاست که نقش سرویس‎‌های آنلاین پررنگ‌تر می‌شود.
 

کسب‌وکارهای آنلاین را بپذیریم

قدر کسب‌وکارهای آنلاین را بدانیم

کسب‌وکارهای آنلاین در هر حوزه‌ای که ورود کردند، در ابتدا با سیل مخالفت‌ها و سنگ اندازی‌ها روبه‌رو شدند. از طرفی، مردم در جامعه ما نسبت به بسیاری از کشورهای پیشرفته، اعتماد بسیار کمتری به سرویس‎‌های آنلاین دارند. اصرار بر ادامه‌ی زندگی با روش سنتی، بخواهیم یا نه، دیگر در قالب دنیای امروز نمی‌گنجد. 
رفع نیازها به صورت حضوری، صرف نظر از شرایط بحرانی کنونی، هزینه بر است. از دوری مسافت‌ها و ترافیک‌های شهری بگیرید تا آلودگی‌های محیطی همه دلایل انقضای سیستم سنتی است. پس زمانی که با گزینه‌های ساده‌تر و امن‌تری روبه‌رو هستیم، چه عاملی باعث پافشاری بر ادامه روند به شکل سابق می‌شود؟

امروز کسب‌‎وکارهای آنلاین بسیاری در حوزه‌های گوناگون مشغول به کار هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توانیم به بسیاری از نیازهای خود با کیفیت قابل قبول، پاسخ بدهیم. استفاده از سرویس‌های آنلاین نسبت به روش‌های سنتی مزایای بسیاری دارد؛ خدمات قابل پیگیری بیشتری هستند، مستندات قابل دسترسی هستند، تعرفه‌های قیمتی مشخص اند و امکان تقلب در آن‌ها بسیار کمتر است.
 

متراژ، خدمات آنلاین معاملات ملک

متراژ تجربه شیرین معاملات ملکی

ما نیز در متراژ به دنبال خدمت رسانی با کیفیت در حوزه املاک هستیم. با استفاده از سرویس متراژ نیازی به حضور در بنگاه‌های معاملات ملکی ندارید و کارشناسان ما به صورت تلفنی و همچنین آنلاین، پاسخگوی شما هستند. همچنین می‌توانید به راحتی به آگهی املاک برای فروش یا رهن‌واجاره دسترسی داشته باشید. جست‌وجوی آسان ملک، ثبت رایگان آگهی ملک، مشاوره رایگان و صدور قرارداد رسمی ملک بدون واسطه به همراه کد رهگیری از جمله خدمات ما در متراژ هستند.
تمامی این فرآیند که در گذشته با صرف زمان و تردد زیاد، به صورت حضوری انجام می‌شد؛ اکنون در متراژ به صورت آنلاین با بالاترین کیفیت در حال اجرا است. با متراژ شما تنها برای بازدید از ملک و عقد قرارداد به حضور فیزیکی نیاز دارید.

در اینگونه معامله ملک، فرآیند شفاف است و بر تمامی مراحل از آگهی تا ثبت قرارداد، نظارت وجود دارد. متراژ و دیگر کسب‌وکارهای آنلاین تلاش می‌کنند، زندگی مدرن با استاندارد بالا را در اختیار جامعه قرار دهند. کافیست این سبک زندگی را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.
 

دیدگاه شما

دیدگاه شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.