سرمایه گذاری در مسکن و افزایش رونق کسب و کار

مشاور متراژ
1397/01/15
206
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرمایه گذاری در مسکن و افزایش رونق کسب و کار

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن در رابطه با افزایش زنجیره فعالیت و کسب و کار در بخش مسکن در سال 97 پیش بینی کرد که پروانه ها ی ساختمانی و سرمایه گذاری در بخش مسکن رو به رشد خواهد بود. به گزارش متراژ به نقل از ایسنا: علی چگنی(مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن) با مروری بر وضعیت بازار مسکن و متغییرهای تاثیر گذار بر این بازار گفت: تقریبا از نیمه ی دوم سال گذشته شاهد آن بودیم که قیمت ها و معاملات در بخش مسکن به خصوص شهر تهران در حال رشد بوده و به دنبال آن پروانه های ساختمانی و سرمایه گذاری در ساختمان های شروع شده رشد خواهد یافت.بنابراین، شاخص ها گویای رشد و تغییر و تحول در این بازار است. در ادامه پیش بینی آقای چگنی، در سال 97 روند رونق با افزایش ملایم قیمت ها ادامه خواهد داشت و همینطور در سال جدید تا حدی پروانه های ساختمانی و سرمایه گذاری در مسکن رشد می کند.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن در رابطه با افزایش زنجیره فعالیت و کسب و کار در بخش مسکن در سال 97 پیش بینی کرد که پروانه ها ی ساختمانی و سرمایه گذاری در بخش مسکن رو به رشد خواهد بود.
به گزارش متراژ به نقل از ایسنا: علی چگنی(مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن) با مروری بر وضعیت بازار مسکن و متغییرهای تاثیر گذار بر این بازار گفت: تقریبا از نیمه ی دوم سال گذشته شاهد آن بودیم که قیمت ها و معاملات در بخش مسکن به خصوص شهر تهران در حال رشد بوده و به دنبال آن پروانه های ساختمانی و سرمایه گذاری در ساختمان های شروع شده رشد خواهد یافت.بنابراین، شاخص ها گویای رشد و تغییر و تحول در این بازار است. 
در ادامه پیش بینی آقای چگنی، در سال 97 روند رونق با افزایش ملایم قیمت ها  ادامه خواهد داشت و همینطور در سال جدید تا حدی پروانه های ساختمانی و سرمایه گذاری در مسکن رشد می کند و باعث افزایش فعالیت و کسب و کار در مسکن میشود، که تاثیر این موضوع در اقتصاد ملی این است که تولید ناخالص ملی را افزایش می دهد و زمانی که ارزش افزوده در این بخش افزایش پیدا کند به تبع آن ارزش افزوده در بخش ساختمانی نیز افزایش خواهد یافت.
 
منبع: ایسنا     

دیدگاه شما

دیدگاه شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.