متراژ تخفیف های خود را افزایش داد

سارا حسنی
1397/03/23
235
زمان مطالعه: 4 دقیقه
متراژ تخفیف های خود را افزایش داد

تا چند سال گذشته شاید کمتر کسی رغبت می کرد که کالا و خدمات خود را با یک گوشی موبایل از اینترنت خریداری کند، به همین علت هزینه رفت و آمد برای جستجو و خرید کالا با قیمتی مناسب به یکی از دغدغه های مهم مردم تبدیل شده بود. اما با گسترش خدمات مبتنی بر اینترنت بسیاری از مردم کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی سفارش می دهند.

سامانه آنلاین درخواست قرارداد با تخفیف های شگفت انگیز در متراژ

تا چند سال گذشته شاید کمتر کسی رغبت می کرد که کالا و خدمات خود را با یک گوشی موبایل از اینترنت خریداری کند، به همین علت هزینه رفت و آمد برای جستجو و خرید کالا با قیمتی مناسب به یکی از دغدغه های مهم مردم تبدیل شده بود. اما با گسترش خدمات مبتنی بر اینترنت بسیاری از مردم کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی سفارش می دهند.
امروزه برخی از سایت های تخصصی خرید و فروش و مشاوره املاک از جمله سایت متراژ، با بهره گیری از دانش روز و استفاده از تیم مجرب و حرفه ای این امکان را به کاربران می دهند که به راحتی و در هر مکانی به صورت آنلاین مشخصات ملک مورد نظر خود را، اعم از قیمت، متراژ، تصاویر و ... را مشاهده و ملک را انتخاب نمایند.
متراژ برای اولین بار در ایران با اقدامی خلاقانه و هوشمندانه سامانه آنلاین ثبت قرارداد خرید و فروش ملک را راه اندازی کرده و با تخفیف های شگفت انگیز تا سقف 70 درصد، خدماتی منحصر به فرد و بی همتایی را عرضه نموده است.

خدمتی بی نظیر از متراژ، جامع ترین پورتال املاک کشور
برخی از خریداران و فروشندگان تمایل دارند بدون حضور واسطه و مشاور املاک با طرف قرارداد خود مذاکره کنند و به توافق برسند و رغبتی به حضور در دفتر مشاورین املاک و مشاوره برای معاملات را ندارند. از این رو متراژ با هدف کسب رضایت این متقاضیان مسکن و سهولت نقل و انتقال املاک، سامانه درخواست آنلاین قرارداد را طراحی و در اختیار مردم عزیز قرار داده است.

ویژگی های متمایز metraj.co
این سامانه هوشمند و کاربردی مخصوص تمام افرادی است که قصد خرید و فروش مسکن را دارند و فقط نیازمند تهیه قرارداد رسمی می باشند.
متراژ با داشتن مستندات لازمه، امکان تنظیم یک قرارداد طبق قانون و مقررات اتحادیه مشاوران املاک، بدون ایجاد دغدغه های زمانی و مکانی را با سادگی هر چه تمام تر فراهم کرده است.
قیمت نازل و مناسب با رعایت قوانین و مقررات، به همراه تخفیف های شگفت انگیز و فوق العاده از مهمترین مزایای رقابتی متراژ می باشد.
متراژ با طراحی ساده و کاربرپسند امکان مشاوره، پاسخگویی و راهنمایی به کاربران را فراهم ساخته است.
متراژ با استفاده از تکنولوژی، روش های قدیمی و زمان بر را پشت سر گذاشته و سعی در تسریع معاملات بین مالکان و مشتریان، در راستای بهبود فرآیند کار دارد.

آشنایی با تخفیف های ویژه و شگفت انگیز متراژ
تیم مدیریتی متراژ همواره سعی دارد بهترین خدمات را با نازلترین قیمت ها به کاربران خود ارائه دهد؛ به همین منظور متراژ تخفیف های ویژه ای برای کاربران خود در نظر گرفته است که به شرح ذیل می باشد :
هر کاربر می تواند از حداقل 65 درصد تخفیف در سامانه آنلاین قرارداد متراژ استفاده نماید. همچنین در صورت عضویت در متراژ 1 درصد و در صورت پرداخت آنلاین هزینه 5 درصد دیگر نیز به تخفیف ها افزوده می شود و به این ترتیب مشتریان عزیز می توانند تا سقف 70 درصد تخفیف دریافت نمایید.
سامانه متراژ قرارداد معتبر و رسمی همراه با هولوگرام و کد رهگیری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

برچسب ها

دیدگاه شما

دیدگاه شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.