واحدهای باقی مانده مسکن مهر اقساطی فروخته می شود.

آرش توکلی
1398/05/06
277
زمان مطالعه: 3 دقیقه
واحدهای باقی مانده مسکن مهر اقساطی فروخته می شود.

در چند سال گذشته روند تکمیل پروژه های مسکونی مسکن مهر به دلیل عدم تخصیص بودجه لازم به پایان نرسید و برخی از آپارتمان های این طرح نیمه کاره رها شد.

در چند سال گذشته روند تکمیل پروژه های مسکونی مسکن مهر به دلیل عدم تخصیص بودجه لازم به پایان نرسید و برخی از آپارتمان های این طرح نیمه کاره رها شد. وزیر سابق راه و شهرسازی نیز همواره با انتقاد از اجرای این برنامه که توسط دولت قبل تدوین شد، به ناکارآمدی و مشکلات مسکن مهر پرداخت و طرح های دیگری نظیر مسکن امید را به عنوان بهترین راهکار برای تامین خانه برای آحاد مردم مطرح نمود. اما با گذشت بیش از 5 سال، دولت تدبیر و امید هیچ گونه راهکار مناسب و عملیاتی برای خانه دار شدن مردم اجرایی نکرد و طرح های زیادی در حد شعار در رسانه ها مطرح شد. با معرفی محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی جدید سیاست های وزارت راه و شهرسازی تغییر کرد و برنامه تولید 400 هزار واحد مسکونی دولتی با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش سرویس خبری متراژ، به دلیل افزایش نجومی قیمت خرید و فروش مسکن و کاهش قدرت خرید مردم بازار معاملات واحدهای مسکونی مسکن مهر در حاشیه کلان شهرها به ویژه تهران رونق گرفت و متقاضیان با آگاهی از کمبودهای این واحدها و شهرک ها به دلیل بودجه محدود خود حاضر به خرید و سکونت در آپارتمان های مسکن مهر شدند. مدیران و نمایندگان مجلس نیز با مشاهده این وضعیت به مردم قول دادند که واحدهای باقی مانده مسکن مهر تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
با اعلام مدیر امور اعتباری بانک مسکن واحدهای تکمیل نشده مسکن مهر به زودی افتتاح و به صورت اقساطی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. محمد علمداری خاطر نشان کرد: در جلسه ای که روز گذشته با حضور مدیران بخش مسکن و کارشناسان برگزار شد، در خصوص فروش اقساطی بخش دیگری از واحدهای مسکونی مسکن مهر باقی مانده تصمیم گیری شد. در حال حاضر بیش از 170 هزار واحد تکمیل نشده این طرح در کشور وجود دارد که دولت ملزم به تکمیل و در اختیار گذاشتن این آپارتمان ها به متقاضیان شده است.
منبع: ایسنا
 

دیدگاه شما

دیدگاه شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.