واگذاری واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر به کمیته امداد

آرش توکلی
1397/02/12
325
زمان مطالعه: 2 دقیقه
واگذاری واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر به کمیته امداد

به گزارش متراژ یکی از سخت ترین و پیچیده ترین مسائل جامعه ما، تامین مسکن برای اقشار مختلف مردم به ویژه خانوارهای آسیب پذیر و کم بضاعت است. موضوع تامین مسکن همواره به عنوان یکی از شعارهای اصلی دولت ها در کانون توجه قرار داشته و هر دولت برای ساخت و احداث واحدهای مسکونی برنامه ریزی و اقداماتی انجام داده است.

به گزارش متراژ یکی از سخت ترین و پیچیده ترین مسائل جامعه ما، تامین مسکن برای اقشار مختلف مردم به ویژه خانوارهای آسیب پذیر و کم بضاعت است.
موضوع تامین مسکن همواره به عنوان یکی از شعارهای اصلی دولت ها در کانون توجه قرار داشته و هر دولت برای ساخت و احداث واحدهای مسکونی برنامه ریزی و اقداماتی انجام داده است.
در کشور ما نیازمندان و افراد محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار گرفته اند و دفتر تامین مسکن و امور مهندسی این کمیته مامور احداث و بازسازی واحدهای مسکونی برای افراد نیازمند می باشد.
در همین راستا این کمیته با همکاری دولت، خیرین و سپاه اقدام به ساخت مسکن و حل مشکل مسکن برای روستاییان و اقشار محروم جامعه می نماید و تلاش می کند که با ساخت سرپناه و مسکن بخش عمده ای از دغدغه مددجویان را مرتفع سازد.
هنوز هم برخی از واحدهای مسکونی مسکن مهر به صورت نیمه کاره باقی مانده است و دولت جدید نیز تمایلی با تکمیل آن ها ندارد.به همین دلیل رییس کمیته امام امداد خمینی با پیشنهاد به دولت و دریافت مصوبه مجلس، در نظر دارد که این واحدهای مسکونی نیمه کاره و بدون مشتری را تکمیل و در اختیار اقشار کم بضاعت و بدون مسکن کمیته امداد امام قرار دهد.
سید پرویز فتاح در حاشیه جلسه با کارمندان کمیته امداد در شهرستان گناوه خاطر نشان کرد: برای تامین مسکن روستایان تحت پوشش این کمیته با همکاری سپاه، خانه هایی مسکونی در دست ساخت می باشد و واحدهای مسکونی به زودی در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت.
رییس کمیته امداد امام هم چنین ابراز امیدواری کرد که با ساخت و ساز مسکن و اتمام پروژه های نیمه کاره مسکن مهر مشکل تامین خانه برای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر کمیته امداد حل خواهد شد و وضعیت معیشتی مددجویان بهبود خواهد یافت.

منبع: ایران اکونومیست

دیدگاه شما

دیدگاه شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.