متراژ سامانه آنلاین جستجو و خرید ملک

مهرداد شاه عطاری
1397/07/05
361
زمان مطالعه: 3 دقیقه
متراژ سامانه آنلاین جستجو و خرید ملک

در زمان گذشته خریدوفروش و اجاره مسکن به صورت سنتی و با مراجعه به نیازمندی های روزنامه ها و مراجعه حضوری به مشاورین املاک صورت می گرفت و متقاضیان مسکن برای یافتن ملک دلخواه، روزها و ساعات زیادی را صرف مراجعه به بنگاه های معاملاتی می کردند.

با گسترش فناوری و رشد سریع اینترنت به منظور سهولت و صرفه جویی در وقت مردم، سامانه های خرید و فروش آنلاین مسکن راه اندازی شد. این سامانه ها با قرار دادن ملک ها و جستجوی پیشرفته به همراه تصاویر نقش مهمی در راهنمایی مردم و سهولت خرید و فروش املاک ایفا می کنند.

شروع یک اتفاق خوب 

داستان متراژ از جایی شروع شد که احساس کردیم به دلیل روزمرگی ها و مشغله های کاری امکان مراجعه حضوری مردم برای مشاوره، خرید، فروش و اجاره ملک کمی سخت تر شده است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم پورتال جامع خرید و فروش مسکن متراژ را راه اندازی کنیم.
این سامانه با امکاناتی متنوع با بهره گیری از متخصصین برنامه نویس ایرانی با امکاناتی از قبیل ثبت آگهی رایگان، سیستم جستجوی پیشرفته، سامانه درخواست آنلاین قرارداد، به سرعت توانست مورد استقبال متقاضیان مسکن قرار گیرد.

موتور جستجوی تخصصی ملک در تهران 

به دلیل حجم بالای معاملات مسکن در تهران، متراژ تصمیم گرفت که پورتال تخصصی خرید و فروش مسکن در پایتخت را با هدف تجمیع و مقایسه تمامی آگهی های خرید و فروش، رهن و اجاره ملک و املاک راه اندازی کند.
امکان جستجوی پیشرفته بر اساس قیمت، نوع ملک، تعداد اتاق ها و منطقه یکی از مهمترین ویژگی های موتور جستجوی تخصصی املاک متراژ است.
بخش جستجوی املاک کاربردی‌ترین بخش  ​metraj.com  است که روزانه افرادی زیادی برای جستجو خانه یا ملک مورد نظرشان به آن سر می‌زنند.

چرا باید از سامانه متراژ استفاده کنیم 

قیمت نازل و مناسب با رعایت قوانین و مقررات به همراه تخفیف های شگفت انگیز و فوق العاده از مهمترین مزایای رقابتی متراژ می باشد.
متراژ با طراحی ساده و کاربرپسند امکان مشاوره، پاسخ گویی و راهنمایی به کاربران را فراهم ساخته است.
متراژ با استفاده از تکنولوژی روش های قدیمی و زمان بر را پشت سر گذاشته و سعی در تسریع معاملات بین مالکان و مشتریان در راستای بهبود فرآیند کار دارد.

دیدگاه شما

دیدگاه شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.