آخرین اخبار از انتخاب شهردار تهران

آرش توکلی
1397/08/21
139
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آخرین اخبار از انتخاب شهردار تهران

در سال های گذشته شهرداری تهران با مدیریت قالیباف خدمات قابل تقدیری را در حوزه شهری به مردم ارائه داد و طرح ها پروژه های عمرانی متعددی در این دوران به بهره برداری رسید.

در سال های گذشته شهرداری تهران با مدیریت قالیباف خدمات قابل تقدیری را در حوزه شهری به مردم ارائه داد و طرح ها پروژه های عمرانی متعددی در این دوران به بهره برداری رسید. در این بازه زمانی تهران به یکی از شهرهای در حال توسعه به لحاظ شهری در جهان معرفی و قالیباف در جمع برترین شهرداران جهان در یک همایش سالانه قرار گرفت. اما با تغییر در شورای اسلامی شهر تهران فشارها و جریانات سیاسی زیادی بر علیه قالیباف ایجاد شد و سرانجام این مدیر با ساختمان بهشت خداحافظی کرد.
به گزارش متراژ پورتال خرید و فروش مسکن، پس از قالیباف، محمد علی نجفی که سابقه حضور در کابینه دولت تدبیر و امید را داشت، سکان هدایت مدیریت شهری پایتخت را به عهده گرفت و پس از چند ماه عدم موفقیت و ناکارآمدی سرانجام با بهانه کسالت و بیماری از این منصب استعفا داد. در اردیبهشت ماه سال جاری نیز محمد علی افشانی که سابقه اجرایی موفقی در بخش های مختلف شهرداری به ثبت رسانده بود با رای قاطع اعضای شواری شهر تهران به عنوان شهردار انتخاب شد و در این مدت توانست طرح ها و برنامه های موفقی را برنامه ریزی و اجرا نماید.
اما گویا قرار نیست که ثبات مدیریت در شهرداری تهران حاکم شود و در هفته گذشته خبری مبنی بر عدم به کارگیری مدیران بازنشسته از رسانه ها مخابره شد. محمد افشانی هم جزو این دسته از مدیران محسوب می شد و تلاش هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران برای ایجاد معافیت و باقی ماندن افشانی در منصب مدیریت شهری تهران به سرانجام نرسید.
در چند روز گذشته پنج نامزد جدید برای انتخاب شهردار هجدهم معرفی شد، که اعضای پارلمان از میان این 5 نفر دو نفر را انتخاب نمودند که عباس آخوندی وزیر ناموفق و مستعفی راه و شهرسازی یکی از گزینه های نهایی می باشد.
منبع: دنیای اقتصاد
 

دیدگاه شما

دیدگاه شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.