تعرفه خرید و فروش مسکن در مرکز تهران

آرش توکلی
1397/08/28
214
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تعرفه خرید و فروش مسکن در مرکز تهران

یکی از مناطقی که خرید و فروش مسکن در آن رونق دارد، مرکز تهران و منطقه شش می باشد. در این محدوده که از بلوار کشاورز آغاز و به خیابان ولی عصر منتهی می شود، مراکز مهمی از قبیل، دانشگاه ها، ادارات دولتی و مراکز تفریحی وجود دارد

یکی از مناطقی که خرید و فروش مسکن در آن رونق دارد، مرکز تهران و منطقه شش می باشد. در این محدوده که از بلوار کشاورز آغاز و به خیابان ولی عصر منتهی می شود، مراکز مهمی از قبیل، دانشگاه ها، ادارات دولتی و مراکز تفریحی وجود دارد و همین عامل سبب شده که این محله به یکی از محدوده های پرطرفدار برای نقل و انتقال مسکن در پایتخت تبدیل شود.
به گزارش متراژ سامانه جامع جستجو و خرید و فروش ملک و املاک کشور، اگر به دنبال انتخاب و خرید آپارتمان در بلوار کشاورز می باشید، باید نقاط مختلف در این محدوده را بشناسید، تا انتخاب بهتری داشته باشید. بلوار کشاورز که در منطقه شش شهرداری تهران واقع شده از مسیر یک طرفه باقرخان به سمت خیابان قریب شروع می شود.یعنی مرکز طبی کودکان در مجاورت بیمارستان امام خمینی ابتدای بلوار کشاورز است. خیابان های جمال زاده شمالی، کارگر، وصال، حجاب و فلسطین بلوار کشاورز را قطع می کند. قیمت خرید مسکن در نقاط مختلف منطقه شش با هم متفاوت است و به طور مثال در نزدیکی بلوار کشاورز به دلیل کاربری اداری املاک قیمت هر متر مربع خانه بیشترین نرخ را به خود اختصاص داده است.
ارزان ترین مظنه خرید مسکن در مرکز تهران در خیابان نصرت گزارش شده است، بطوریکه یک واحد مسکونی ساخت 1392 در این محله با متراژ 63 در تیرماه سال جاری به قیمت 300 میلیون تومان معامله شده است. آپارتمان 80 متری دیگری که قدمت ساخت آن به بیش از 11 سال رسیده نیز با قیمت 630 میلیون تومان فروخته شده. این نرخ ها در حالی است که نرخ واحدهای مشابه در حوالی میدان ولی عصر متری یک تا دو میلیون تومان گران تر قیمت گذاری می شود.
متقاضیان خرید آپارتمان در بلوار کشاور عمدتا، کارمندانی می باشند که به دلیل مجاورت و نزدیکی محل کار با منزل مسکونی اقدام به خرید خانه در این محدوده می کنند، که علاوه بر صرفه جویی در زمان رفت و آمد از طرح ترافیکی نیز در امان باشند و بدون دغدغه زندگی راحتی را برای خانواده خود فراهم نمایند.
منبع: شهرخبر
 

دیدگاه شما

دیدگاه شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.