در دوران قرنطینه چطور اموراتمان را پیش ببریم

رکسانا معمر
1399/01/23
567
زمان مطالعه: 5 دقیقه
در دوران قرنطینه چطور اموراتمان را پیش ببریم

متراژ در دوران قرنطینه و تعطیلی کسب‌وکارها کنار شما است. در خانه بمانید و به کسب‌وکارهای آنلاین اعتماد کنید.

همه‌‌ی ما نزدیک دو ماه است که تحت تأثیر ترس و استرس ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار گرفته‌ایم. این بیماری پاندمیک، علاوه‌بر تأثیراتی که بر شرایط روحی هر کدام از ما داشته، بسیاری از کسب‌وکارها و مشاغل را نیز با مشکل رو‌به‌رو کرده است. با شدید‌‌تر و جدی‌تر شدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، تعدادی از کسب‌وکارها به حالت تعطیل درآمدند و این شرایط فعلا تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 پیش‌تر درباره اهمیت کسب‌وکارهای آنلاین در چنین شرایطی صحبت کرده بودیم. بی شک زندگی ما امروز بیش از هر زمان دیگری به این کسب‌وکارها وابسته است،‌ پس خوب است نحوه استفاده و خدمت‌رسانی آن‌ها را به خوبی بدانیم تا در موقع لزوم بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

پویش از خانه بخریم چگونه به کمک ما می‌آید؟

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی از راه‌اندازی پویشی برای خرید از خانه خبر داده بود.
طبق گفته کارشناسان، راه‌ حل اصلی کنترل و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا این است که در خانه بمانیم و در چنین شرایطی یکی از ابزارهایی که می‌توان برای کاهش تردد در شهر از آن استفاده کرد، استفاده از ظرفیت کسب‌وکارهای مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی است.
در این رابطه رضا الفت نسب از آغاز کار پویش از خانه بخریم خبر داده است. به گفته ایشان کسب‌وکارهایی که از اتحادیه مجوز یا تاییدیه موقت دارند می‌توانند در این پویش شرکت کنند. کافیست تا برای استفاده از خدمات مجازی از طریق این لینک اقدام کنید.

متراژ، سامانه جامع خرید، فروش، رهن و اجاره ملک  نیز در این پویش شرکت کرده و آماده است تا پاسخگوی نیازهای شما در زمینه معامله املاک باشد. 
برای استفاده از این سرویس هم می‌توانید مستقیم از طریق این لینک وارد متراژ شوید و هم اینکه از طریق آدرس bazargahiran.ir وارد صفحه اصلی پویش از خانه بخریم، بشوید.
بعد از ورد به این لینک صفحه زیر را می‌بینید. کافیست در قسمت مشخص شده، واژه املاک را بنویسید و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.

از خانه بخریم

در قسمت پایین صفحه متراژ را خواهید دید. بر روی متراژ کلیک کنید و با خیال راحت در خانه بمانید و کارها را به ما بسپارید.

علاوه‌‌براین، همکاران ما هم در قسمت پشتیبانی سایت هم از طریق شماره تماس 1491، پاسخگوی شما هستند.

49 عنوان شغلی تا پایان فروردین ماه اجازه فعالیت ندارند

در حال حاضر به دلیل شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی، برخی از مشاغل اجازه‌ی فعالیت ندارند. 
یک دسته از مشاغلی که در این دوران اجازه ادامه فعالیت ندارند مشاورین املاک هستند. جالب است بدانید مشاورین املاک متراژ به دلیل آنلاین بودن خدمات ما می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و هما‌نطور که در بالا نیز اشاره شد، در پویش از خانه بخریم آماده خدمت رسانی به شما هستند. مشاورین املاکی که این روزها اجازه فعالیت ندارند می‌توانند به خانواده متراژ بپیوندند و با کمک ما، با امکانات بهتری فعالیت خودشان را ادامه دهند.

همکاری با متراژ

همکاری با متراژ

مشاورین املاک علاقه‌مند می‌توانند به دو صورت با متراژ همکاری کنند:

  • فعالیت مستقل

برخی از مشاوران به صورت مستقل کار می‌کنند، برای این همکاران؛ متراژ اتاقی به منظور عقد قرارداد معاملات در یکی از شعب خود در نظر گرفته است. در این حالت قرارداد معامله توسط متراژ تهیه خواهد شد. این قرارداد کاملا رسمی بوده و دارای کد پیگیری و هولوگرام است. در این روش متراژ تنها 35 درصد از نرخ کمیسیون را از مشاوران دریافت خواهد کرد. 
در صورت تمایل به استفاده از این امکان، مشاوران می‌توانند با مراجعه به صفحه درخواست قرارداد، درخواست خود را ثبت کنند و یا به صورت مستقیم و از طریق تماس تلفنی اقدام به رزرو اتاق قرارداد نمایند. 

  • فعالیت تحت برند متراژ

در این حالت متراژ با مشاوران، قرارداد رسمیِ همکاری تنظیم می‌کند. مشاوران می‌توانند به صورت حضوری و یا غیرحضوری در متراژ فعالیت کنند؛ همچنین، متراژ یک پنل اختصاصی در اختیارشان قرار می‌دهد. در صورت استفاده از این امکان، مشاوران می‌توانند 62 درصد از مبلغ کمیسیون را دریافت کنند. 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تماس 1491 داخلی 106 وهمچنین همراه 09022229355 تماس بگیرید.
اگر بخواهید، هیچ چیز جلوی راهتان را نخواهد گرفت.

دیدگاه شما

دیدگاه شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.