400 هزار واحد مسکونی تا سال 1400 ساخته می شود

آرش توکلی
1397/09/28
219
زمان مطالعه: 3 دقیقه
400 هزار واحد مسکونی تا سال 1400 ساخته می شود

وزیر جدید راه بر خلاف آخوندی که اقدام خاصی جهت تامین سرپناه و خانه دار کردن مردم انجام نداد، برنامه های جدید و موثری برای تامین مسکن برای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه دارد. در حال حاضر وضعیت معاملات در بازار ملک و املاک به سمت رکود پیش رفته

وزیر جدید راه بر خلاف آخوندی که اقدام خاصی جهت تامین سرپناه و خانه دار کردن مردم انجام نداد، برنامه های جدید و موثری برای تامین مسکن برای اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه دارد. در حال حاضر وضعیت معاملات در بازار ملک و املاک به سمت رکود پیش رفته و متقاضیان به دلیل افزایش نجومی قیمت ها در بخش مسکن قادر به خرید و اجاره آپارتمان مورد نظر خود حتی در مناطق مرکزی کلان شهرها به ویژه تهران نیستند.
به گزارش متراژ سامانه خرید و فروش آنلاین مسکن، مردم امیدوارند که با نزول قیمت دلار و سکه، تعرفه های سرسام آور مسکن و خرید یک متر مربع آپارتمان که با رشد 120 درصدی همراه شده با تاثیر پذیری از بازارهای موازی کاهش یابد وسقف تسهیلات بانکی برای خرید خانه به 100 میلیون تومان برسد. محمد اسلامی  در دیدار با رییس جمهور و مدیران وزارت راه و شهرسازی طرح ساخت 400 هزار واحد مسکونی تا پایان سال 1400 را با جزییات تقدیم رییس جمهور کرد که در این طرح به سیاست های کنترلی بازار مسکن و جریان پایدار تولید مسکن در کشور با تخصیص زمین و تسهیلات ساخت نیز پرداخته شده است.
وزیر جدید راه و شهرسازی در خصوص اتمام پروژه های مسکونی نیمه کاره مسکن مهر نیز گفت: در سال آینده تلاش می کنیم با اختصاص بودجه لازم پروژه های باقی مانده از مسکن مهر را تکمیل کرده و در اختیار متقاضیان قرار دهیم. هم چنین زیر ساخت های لازم در مناطقی که با کمبود مراکز درمانی و فضاهای فرهنگی وجود دارد را محیا سازیم.
وی تاکید کرد: برای خانه دار شدن اقشار آسیب پذیر و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی نیز تسهیلات بانکی قابل قبولی پیش بینی شده و این خانوارها با حمایت دولت در آینده ای نزدیک صاحب خانه خواهند شد.
منبع: تی نیوز
 

دیدگاه شما

دیدگاه شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.