رونمایی از سامانه جامع املاک و تخفیف 25 درصدی مسکن ملی

رکسانا معمر
1398/11/29
360
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رونمایی از سامانه جامع املاک و تخفیف 25 درصدی مسکن ملی

محمود محمودزاده در حاشیه‌ی همایش طرح اقدام ملی مسکن، از رونمایی سامانه اسکان و املاک خبر داد. به گفته‌ی محمد اسلامی، وزیر راه‌وشهرسازی، قیمت تمام شده واحدهای طرح ملی مسکن با تامین مصالح ساختمانی به شیوه تهاتری 20 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

محمود محمودزاده در حاشیه‌ی همایش طرح اقدام ملی مسکن، از رونمایی سامانه اسکان و املاک خبر داد. این سامانه که به منظور شناسایی املاک خالی از سکنه در دستور کار وزارت قرار گرفته بود، از امروز اجرایی خواهد شد. پیش از این محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، از اجرایی شدن این سامانه تا پایان سال خبر داده بود. خوشبختانه از امروز 29 بهمن، این وعده اجرایی می‌شود.
محمودزاده، با بیان اینکه سامانه اسکان و املاک امروز رونمایی می‌شود اظهار دشت: این پروژه تأثیر بسیار قابل توجهی در میزان اشتغال‌زایی و رونق در بازار مصالح ساختمانی خواهد داشت. 
وزارت راه ‌وشهرسازی امروز خبر خوب دیگری هم داشت. طرح مسکن ملی که از آبان ماه امسال شروع به کار کرده بود، اکنون در میانه‌ی راه قرار گرفته است. به گفته‌ی محمد اسلامی قیمت تمام شده‌ی واحدهای طرح ملی مسکن با تأمین مصالح ساختمانی به شیوه‌ی تهاتری، 20 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.
 

ثبت نام مرحله‌ی دوم طرح ملی مسکن

محمد اسلامی از تخفیف 20 درصدی مسکن ملی خبر داد

به گفته‌ی محمد اسلامی، ثبت نام مرحله‌ی دوم طرح مسکن ملی پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد. اسلامی همچنین دراین‌باره اضافه کرد: در راستای طرح ملی خانه‌دار کردن مردم، تعرفه سازمان مهندسی در برخی از شهرها باید به حداقل برسد.

وی در ادامه از امضای تفاهم‌نامه با بازار تهاتر ایرانیان خبر داد و گفت: با امضای این تفاهم‌نامه طی امروز، مصالح ساختمانی با تخفیف در اختیار سازندگان طرح ملی مسکن قرار می‌گیرد. موضوعی که باعث می‌شود مردم بتوانند با تخفیف 20 درصدی، راحت‌تر خانه‌دار شوند.
 

دیدگاه شما

دیدگاه شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.