برای خرید آپارتمان در میرداماد، با موقعیت مسکونی آن آشنا شوید

رکسانا معمر
1399/02/30
842
زمان مطالعه: 6 دقیقه
برای خرید آپارتمان در میرداماد، با موقعیت مسکونی آن آشنا شوید

خیابان میرداماد، یکی از خیابان‌های معروف در تهران است. این خیابان در منطقه 3 قرار دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید خانه و آپارتمان در شمال تهران است. امروز قصد داریم شما را برای خرید آپارتمان در میرداماد راهنمایی کنیم.

آدم‌ها وقتی به فکر خرید خانه و آپارتمان می‌افتند، چند دسته اند. یک دسته افرادی هستند که سال‌ها در منطقه خاصی ساکن‌اند و به آن‌جا اخت گرفته‌اند. این‌ها یا سال‌های طولانی در یک خانه می‌مانند یا همیشه در یک محله از یک خیابان به دو خیابان این‌ور تر و آن‌ور تر نقل مکان می‌کنند. اما گروه دیگر متفاوت‌اند. این دسته که معمولا جوان‌ترها هستند؛ برای خرید خانه و آپارتمان به دنبال سکونت در مناطق بهتر و بهتر اند. این‌ گروه همیشه قیمت‌ها و شرایط زندگی در مناطق مختلف تهران را بررسی می‌کنند و با پیدا کردن یک گزینه مناسب راهی محله‌ی جدیدی می‌شوند. البته برای همه افراد فاکتورهایی برای انتخاب یک محله مناسب مطرح هستند و مناسب بودن از نظر هر شخصی با دیگری متفاوت است. امروز قصد داریم ببینیم چرا خرید آپارتمان در میرداماد، یک گزینه‌ی خوب برای نقل مکان به این محله است.

به طور کلی مناسب بودن یک محله برای سکونت از چند منظر مورد بررسی قرار می‌گیرد. از جمله این موارد می‌توان به دسترسی‌ها، نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی، نزدیکی به محل کار، آرامش و کم سروصدا بودن اشاره کرد و برای ما تهرانی‌ها هم داشتن هوای تمیز و آلودگی کمتر از الویت‌هایی است که هنگام خرید خانه به آن‌ها توجه می‌کنیم. حالا ببینیم خیابان میرداماد تهران تا چه اندازه به معیارهای ما برای انتخاب محله قابل سکونت نزدیک است.

اگر بعد از خواندن گزارش ما مایل به خرید خانه و آپارتمان در بلوار میرداماد تهران شده‌اید؛ مشاوران ما در متراژ آماده اند تا شما را برای انتخاب بهترین گزینه انتخاب کنند.

موقعیت مسکونی خیابان میرداماد

ویژگی های مسکونی خیابان میرداماد

بلوار میرداماد تهران در محله داوودیه، منطقه 3 قرار گرفته است. محله داوودیه به نسبت محله‌ی گسترده‌ای است که خیابان‌های اصلی و مهمی را در خود جای داده. بلوار میرداماد که به خیابان میرداماد هم شناخته می‌شود، یک خیابان شرقی_غربی در شمال شرقی تهران است. خود بلوار میرداماد بیشتر موقعیتی تجاری دارد. خیابان میرداماد از شرق به خیابان شریعتی و از غرب به خیابان ولیعصر راه دارد. نقطه قوت این محله این است که در عین حال که به مراکز مهم تجاری و اداری نزدیک است؛ قسمت‌های بکری برای سکونت محلی نیز دارد. فرعی‌های میرداماد به دنج بودن معروف‌اند و اگر بودجه کافی داشته باشید بی شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید آپارتمان در تهران هستند. این فرعی ها که موقعیت شمالی به جنوبی و جنوبی به شمالی دارند، بسته به موقعیتشان قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت. فرعی‌های شمالی میرداماد به طور میانگین از قیمت بالاتری هم برخوردارند. اگر برای خرید آپارتمان در میرداماد نگران شلوغی این منطقه هستید، خیالتان را راحت کنیم. فرعی‌های این محله به دور از هرگونه شلوغی و سر و صدا، مکان آرامی برای زندگی هستند.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای انتخاب محله سکونت، نزدیکی به راه‌های حمل‌ونقل عمومی است. هر جای میرداماد خانه بخرید خاطرتان جمع است که مترو میرداماد در نزدیکی محل سکونتتان قرار دارد. مترو میرداماد تقریبا در وسط بلوار قرار گرفته و در خط 3 مترو تهران واقع است. از طرفی تاکسی‌های خطی که در این خیابان موجود اند تقریبا نگرانی برای دسترسی شما به قسمت‌های مختلف شهر باقی نمی‌گذارند.

نزدیکی به بیمارستان کودکان مفید و درمانگاه‌ها، مراکز اداری-تجاری مهم، شعب بانک‌ها و فروشگاه‌ها در کنار امکان زندگی در یک کوچه خلوت و دنج عامل جذب بیشتر مردم برای خرید آپارتمان در میرداماد است. در کنار همه این مزایا واقعیتی که نمیتوان انکار کرد قیمت به نسبت بالای خانه در این محله است. نوساز بودن، متریال ساخت خانه و ... از عواملی هستند که باعث بالاتر رفتن قیمت برخی از آپارتمان‌های میرداماد به نسبت بقیه ساختمان‌ها می‌شوند. همین امر باعث شده تا در شرایط کنونی که قیمت مسکن بالاتر هم رفته، بسیاری به دنبال خرید خانه‌های کم متراژ باشند. خبر خوب اینکه اگر به فکر خرید آپارتمان 75 متری در تهران هستید، میرداماد گزینه‌های فراوانی برایتان دارد. 

احتمالا حالا دیگر مایل به خرید خانه و آپارتمان در بلوار میرداماد تهران شده‌اید؛ مشاوران ما در متراژ آماده اند تا شما را برای انتخاب بهترین گزینه راهنمایی کنند.

دیدگاه شما

دیدگاه شما بعد از تایید نمایش داده خواهد شد.